vrijdag 7 december 2012

kerststal..


Ik weet het het is nog veel te vroeg maar toch.. inmiddels heb ik mijn kersboom al neergezet in mijn huis, ik wilde het niet maar ja, ik zag een mooie boom, en ik wilde al heel heel lang gewoon een mooie witte boom in plaats van een nep groen, en dus dacht ik doe het dan echt nep, zo nep dat het gewoon leuk is om er naar te kijken.. Dus ik heb dit jaar een witte kerstboom, en dus echt een witte kerst.. de busjes met dennengeur doen het goed, ik spuit het op mijn boom en mijn hele huis ruikt toch meteen naar heerlijke dennengeur en dus is mijn huis echt kerst.. maar ja dan kom je opeens iets geweldig leuks tegen in een tuincentrum... en ik heb lopen twijfelen wel of niet doen, want ja ik had hem al.. een prachtige kerststal van toen ik nog 12 was incluis een muziekdoosje dat heel aardig stille nacht speelt als je heel heel goed luistert dus ja.... wat moet je maar wat ik zag was zo mooi, en past helemaal in stijl bij mijn boom.. een zilver gespoten kerststal met witte kerst figuren.. en ja ik ben er toch voor gegaan , ik heb heel mooi witte kerstfiguren gekocht, ben de kerststal nu aan het zilver spuiten.. en straks zal hij prijken onder mijn witte kerstboom... en ik heb bedacht dat ik maar om en om doe, een jaar traditoneel, dus groene boom met mijn oude kerststal erbij en het jaar daarop in stijl met alles wit en zwart en zilver... zodat ik toch wat variatie hou in de kerst dagen...



 
 
 
 
toch prachtig vind ik..
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten